Wijnhandel Nijsink
HomeWijnwinkelWijn receptenAanbiedingenNieuwe wijnenOlijfolie
Winkelmandje: € 0,00

Bestelling afronden
 
Kies uw wijn
Type Wijn

Prijsrange

Land

Streek

Druivensoorten

Wijn spijscombinatie

Merk


Opnieuw zoeken
Nieuwsbrief voordeel!

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Klantenservice
klantenservice
 

Veel gestelde vragen

 

Hoe zoek ik wijnen?

Klik bovenaan op een soort naar keuze. Klik bijvoorbeeld op Type wijn, Prijs, Land, Streek, Druivensoort, of op Merk. Specifiek zoeken: typ uw zoekterm in het zoekvenster rechtsboven en druk op enter op uw toetenbord. U kunt natuurlijk ook bellen of een e-mail sturen. Wij helpen u graag verder!

 

Hoe bestel ik?

Op de bestelpagina vult u het gewenste aantal in en klikt u op de knop In winkelmandje. Controleer uw bestelling en klik op Bestelling plaatsen of op Verder winkelen. Om bij Wijnhandel Nijsink te bestellen, heeft u geen account nodig. Klik, als uw gegevens correct zijn op Volgende stap. Controleer uw afleveradres en kies wederom Verder met bestellen. Selecteer de gewenste betaalwijze. Vink akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden aan en verklaar boven de 18 jaar te zijn. U kunt nu via iDEAL betalen, komt u uit België dan kunt het bedrag overmaken naar onze bankrekeningnummer. Uw bestelling is definitief als u op Nu bestellen klikt.


Als u uw vrienden, kennissen of relaties wilt verrassen, Leveren wij de wijn op de afgesproken tijd en het juiste adres af. U geeft eenvoudigweg ons het juiste afleveradres op bij uw bestelling.

 

Prijzen

Al onze prijzen zijn inclusief de verschuldigde 21% BTW.

 

Hoe kan ik betalen?

U kunt een bestelling betalen met iDEAL, of overmaken nar onze bankrekeningnummer als u uit België komt. Bij Wijnhandel Nijsink betekent wijn kopen veilig winkelen. Dit omdat wijnen afgerekend worden in een beveiligde omgeving. In uitzonderlijke gevallen kan er op rekening worden gekocht of kan er gevraagd worden om een aanbetaling.


Hoe kan ik een order annuleren?

Als u uw bestelling wenst te annuleren nadat u deze op onze site reeds heeft bevestigd, stuurt u ons dan een e-mail met deze annuleringsopdracht.

 

Hoe wijzig ik de valuta?

Dat is niet mogelijk. Omdat we voornamelijk in Europa leveren, hanteren wij alleen de Euro.

 

Wanneer wordt mijn wijn geleverd?
Als u van ons een bevestigingsmail heeft gekregen van uw bestelling, wordt de levering in gang gezet. Het is ons streven om uw bestelling binnen 3 werkdagen te leveren. Het kan voorkomen dat een product niet op voorraad is. Wij zullen dan contact met u opnemen. U kunt uw bestelling ook ophalen in onze andere winkel, wijnhandel Bas Baan te zwijndrecht.

 

Verzenden

De verzendkosten zijn € 6,75 per bestelling in Nederland en ook in België, ongeacht het aantal flessen of dozen. Bij bestellingen boven de € 99,- euro is het verzenden gratis. Onze verzendingen worden verzorgd door DPD of door onze eigen koeriersdienst. Voor zendingen die via DPD worden geleverd gelden 3 afleverpogingen inclusief burenlevering. Mocht aflevering na deze 3 pogingen niet succesvol zijn dan komt de levering retour en zullen wij telefonisch of schriftelijk (e-mail) contact met u zoeken. In geval van levering met eigen koeriersdienst nemen wij voor de levering contact met u op.

 

Help

Onze klantenservice doet er alles aan om uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.


Klachten

Voor klachten kunt u contact opnemen met de klantenservice van wijnhandel Nijsink. Dit kunt u telefonisch op nummer 078 8435405 en voor België op +3178 - 8435405 doen of per e-mail via info@wijnhandelnijsink.nl. Onze medewerkers helpen u graag verder.

 
zoeken

Ideeën & tips
  • Grand Cru wijnen met karakter
  • Olijfolie
  • wijn van de maand
   
WIJNHANDEL NIJSINK
Over ons
Klantenservice
Algemene voorwaarden
Contact
SERVICE
Levertijden
Veel gestelde vragen
Disclaimer
BETAALGEMAK
Veilig betalen

VOLG ONS